ჩემი უნიჭო ლექსი ბანალურ სიყვარულზე…

Luv U…

ჰო…

რაღაც ლექსისდამაგვარი უნდა განახოთ….
აშკარად უნიჭობაა… მაგრამ მაინც…
დარწმუნებული ვარ არ მოგეწონებათ, მაგრამ ჯანდაბას… მაინც დავწერ. : )
ლექსი ეხება ბანალურ თემას, სიყვარულს : )
ბაანალუურო
სიყვარულო….
მოვდივარ !
…………………………………………………………………….
აი ისიც:
ვხედავ შენს სახეს… მესმის შენი ხმა…
და მონატრება შენი მაწვალებს…
სად ხარ? სად ხარ? სად ხარ?
მე მელანდება შენი უტკბეს ტუჩების თრთოლვა,
რომელთაც დაჰკრავს სიყვარულის მძაფრი სურნელი…
შენი შეხება პლაცებოა… მავიწყებს ირგვლივ ყველაფერს…
ნაზად გეხები… და სამყაროს ცენტრში ვექცევი…
მე არ შემრცხვება გითხრა – მიყვარხარ !
განა ათასჯერ არ მითქვამს იგი?
მე არ შემრცხვება გითხრა – მიყვარხარ !
მე შენ ვერასდროს ვერ შეგელევი…
და ვნატრობ იმ დღეს,
იმ ერთ დღეს…
როცა მე შენ,
და შენ მე,
და ჩვენ
და ჩვენ
ვიქნებით ერთნი!
და აღმოვაჩენ
რომ უკვე არსებობს მოგონებაში ამ ერთობის ამსახველი ფირი…
და მერე ვხვდები, რომ ყოველი დღე ასეთია…
სულ ეს ფირი ტრიალებს და ტრიალებს და ტრიალებს…
და ჩვენ ყოველდღე ვ-ერთ-დებით…
ჩვენ ყოველდღე გვიყვარდება ერთმანეთი…
გ.ტყეშელაშვილი
Tags: , , , , , , , ,

23 Responses to “ჩემი უნიჭო ლექსი ბანალურ სიყვარულზე…”

  1. ნათიი Says:

    უფრო მეტს ველოდი და რო წავიკითხე გამიტყდა… გეტყობა მუზა არ მოგსვლია კარგად ან კარგ დროს ვერ დაგიწერია 🙂 😀 არაუშავს მე მჯერა იმის რომ ბევრად უკეთესს წეერ 🙂

  2. Know-it-aLL ! Says:

    : )))

    ვაი რომ მართალი ხარ…

  3. Ilya Says:

    უნიჭო სიყვარულზე დაწერილი ბანალური ლექსი (chuckle) ეს ისე სათაური შევატრიალე 😀 ..
    რავიცი მე მომეწონა, თანაც ძალიან 😛

  4. Ilya Says:

    მე შეიძლება გემოვნება არ მაქვს , მაგრამ გემოვნებაზე არ დაობენ ( მიუხედავად იმისა რომ ყველაზე მეტად მაინც ამაზე დაობენ … ძველთაგან ასე მოდის და მოდი ვთქვათ რომა რ დაობენ)
    მუზა არ მოსვლია ? რაში გამოიხატება ? 😀 ძნელადგასაგებ (გამოსათქმელ თუ წასაკით) სიტყვებს რომ არ ხმარობს ? : ))) მე მაგრად მომეწონა ყველაზე უფრო რაც კი ოდესმე დაუწერია …

  5. Know-it-aLL ! Says:

    არა.. პატივი ეცით ჩემს წინა ლექსებს ! : )

  6. mari Says:

    არაუშავს მე მჯერა იმის რომ ბევრად უკეთესს წეერ <<<<< რო წერს ვიცით;) დაწერ უნდა დაგეწერა 😛 …………….
    P.S. მე მომწონს 😛 :*

  7. gijmaj Says:

    ეს გრაფიკული პოეზიის ნიმუშია. ყურადღება შინაარსიდან და რითმიდან გადატანილია ფორმაზე. 🙂

  8. Know-it-aLL ! Says:

    ჰეჰ.. არა არა : ) ეგრე გამოვიდა 😀

  9. Clown^^ Says:

    ავტორის არაემოციურ ლექსს გავარტყი 🙂

    მე მომეწონა… გინდოდა,დაწერე და იმიტომ ^_^

  10. Know-it-aLL ! Says:

    მადლობა Clown

  11. კაკნა Says:

    კაია კაი ლექსების წერა, მეც ვწერ ხოლმე ზოგჯერ ჩემ პონტში 😀

  12. CGსაბა Says:

    ლექსის რა მოგახსენო მარა მაგრად დამევასა ლექსი ვიზუალური ფორმა.
    წარამტებები
    🙂

  13. თაკო Says:

    მზე ამოვიდა,
    ქარი ჩადგა,
    მზე აღსდგა.
    მოდი, ა ნ ა!

    ჩემი 6 წლის ნიკას ლექსი:)
    მაგარია სიყვარული:)

  14. Know-it-aLL ! Says:

    ჰეჰ : )) რა მაგარი ლექსი : )

  15. tataaaaaa Says:

    ღამე არი მთვარიანი
    თოვლიანი, ქარიანი
    ცრემლი მომდის სიხარულის
    მიყვარს ღამით სიარული
    მთელი ღამე უძილო ვარ
    სუ მთლად გადარეული ვარ mag uazrobas esec jobia = )))) :X:X:X me magalitad leqsshi azri ver vipove rac cxovrebaze chamafiqrebda = ))) shen unichobas usvams xazs :D:D :X:X:X:X :*:*:*:* :))))

  16. Ms. Leah Says:

    ძალიან მომეწონა, ეროტიზმით გაჯერებული, გრძნობით აღსავსე

  17. ნათი Says:

    მე რას დავწერ ჩემი საქმეა მარი

  18. GlowBug Says:

    I loved it !!!!!!!

    and I love U… :*

  19. Know-it-aLL ! Says:

    :*

  20. თორნიკე Says:

    მდააა : ) ცუდი არაა მარა ბოლოში მიაფუჩეჩე :* ; ) დასაწყისისტვის კარგია :X 😛

  21. Ilya Says:

    მე მელანდება შენი უტკბეს ტუჩების თრთოლვა,
    რომელთაც დაჰკრავს სიყვარულის მძაფრი სურნელი…
    შენი შეხება პლაცებოა… მავიწყებს ირგვლივ ყველაფერს…
    ნაზად გეხები… და სამყაროს ცენტრში ვექცევი…
    <<< აი ამას რომ წაიკითხავ , როგორ შეიძლება ლექსზე თქვა ცუდიაო რავიცი აბა : )

  22. etti Says:

    ლექსი მაშინ ლექსობს,როცა გრძნობით წერ..რითმას მაგ დროს უკვე დიდი მნიშვნელობა არ აქვს..მე მომეწონა..ძნელია ლეასის გაგება თუ ბოლომდე არდაინახავ მისი დანწერის გულისთქმას..ყოჩაღ..

  23. Know-it-aLL ! Says:

    : )

Leave a Reply

