ისე, უბრალოდ

ორშაბათ დილას ადექი, “წავიბრექფასტე”, “ორდერში” მოვიყვანე თავი და “სქულისკენ” გავეშურე. “მინიბასში” ჩემი “სითი” დავიკავე, “ჰენდბეგიდან” “ნოუთბადი” ამოვაძვრინე და ჩემს “თაიმთეიბლში” ჩავიჭყიტე. “სქულ ბილდინგს” რო მივადექი, “ენთრანსთან” “ჰედმასტერს” წავაწყდი. მომესალმა და გულითადი “სმაილი” მაჩუქა. კიბეებზე ავედი, “სექონდ ფლორზე” , დერეფანს გავუკევი და ჩემს “ქლასრუმში” შევაბიჯე.
ერთ “ქლასმეითს” “ჰენდშეიკი” ვუთავაზე, მეორეს “ფანჩი” და ჩემს “დესკს” მივუჯექი. 15.00 “პმ”ზე “ბრეიქი” გვქონდა და “წავილანჩე” “დაინინგ ჰოლში”. “ლესენების” მერე სახლში წავედი.
არსად გასვლას არ ვაპირებდი. “ჰოუმლავა” უფრო ვარ ვიდრე “აუთდორ ფერსონი”. “ჰოუმთასქს” გადავხედე, დამეზარა გაკეთება და “ნოუთბუქი” იქვე მივაგდე. “თი ვის” ყურება გადავწყვიტე, მაგრამ საინტერესო ვერაფერი ვნახე და ისევ “კომპს” მივუსკუპდი.
“ფეისბუქზე”,საკუთარ “ბლოგზე” და “თვითერზე” უცებ შევვარდი, საყვარელი “ოპერათი”. რანდენიმე “თაბი” გავხსენი, “სპიდ დაიალზე” მქონდა “ლინკები” დაყენებული.
ბევრი ვიძრომიალე და ერთ საინტერესო “საიტს” წავაწყდი. მომეწონა და ეგრევე “დავაბუქმარქე”.
ახალი “ბლოგია”… გაინტერესებთ?
“ვევევე.იობსფეის.ბლოგსპოტ.ქომ”

ეს იყო ხშირად უაზროდ გამოყენებული “ევრი დეი იუსდ ვორდები” “ნეთვორდების” ჩათვლით…

Tags: ,

One Response to “ისე, უბრალოდ”

  1. Ilia Says:

    yvelaze xshirad gamoyenebuli gamogrcha : ori daqalis tipuri saubari : " – გოგო როგორ ხარ ? – რავიცი ლოვეს ველოდები შენ არ გყავს ლოვე ? – კი **** ჩემი ლოვეა …. " (ise ubralod )

Leave a Reply

